شامپو مخصوص موهای رنگ شده استم سل
نوشته شده توسط : motanro
شامپو منحصر موهای رنگ شده استم سل
Stem Cell Color Therapy Shampoo
 
شامپو استم‌سل موهای شما‌را در قبال اشعه UV به طور کامل نگهداری می‌نماید . این اشعه یا این که اشعه ماوراء بنفش خورشید رنگ موهارا با گاز از دربین میبرد و موهایی که فارغ از حافظ در قبال آفتاب قرار میگیرند , با گاز رنگ خویش را از دست میدهند . ولی شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل علاوه بر حفاظت از گیسو در برای اشعه UV , به موهایی که به باعث رنگ و دکلره مجروح است هم به نیکی آب‌رسانی مینماید و پوست راز و موهایی که کم آب شده‌اند را با عصاره‌های گیاهی زیاد موثر خویش تغیه می نماید . این را به یاد داشه باشید که موها پس از رنگ گشودن به وسیله اکسیدان , به طور کامل مستعد اخذ گونه های مواد رطوبت‌رسان و کراتینه میباشند و شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل تخت‌گاز قادر است اشکال مواد رطوبت‌رسان را به موهای شما برساند .
 
قیمت شامپو استم‌سل از عصاره‌های گیاهی دوچندان بی‌ضرر , به جای مواد شیمیایی , به کارگیری مینماید . عصاره‌های گیاهی که به‌تدریج می‌توان در بزرگ‌ترین برندهای شامپوهای فرنگی پیدا کرد .
 
بعضا از این عصاره‌های ارگانیک جان دار در‌این کالا عبارت‌اند از :
 
✓ روغن گل گاوزبان
 
✓ روغن گل مدام فصل بهار یا این که کالاندولا
 
✓ عصاره گیاه آلوئه‌ورا
 
✓ روغن‌های ارگانیک امگا 3 و امگا 6
 
✓ روغن آووکادو
 
✓ عصاره بابونه
 
✓ عصاره اپونتیا
 
✓ پروویتامین B5
 
✓ پروتئین هیدرولیزشده صیفیجات
 
شیوه به کارگیری :
 
بعد از گذشت 2 روز از رنگ آمیزی موهای خویش از شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل به کارگیری نمائید . در حین این دو روز در صورت نیاز یک ماسک گیسو منحصر موهای رنگ‌شده تنظیم نمایید و صرفا موها را با آن بشویید . به دلیل عدم خشونت و دوچندان کم‌زیانی شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل میتوانید هر روز از این کالا به کار گیری نمائید . در خزینه پس از مرطوب کردن موها کمی از شامپو را با آب ترکیب نمائید و به تمام موهای خویش بمالید . یک دقیقه شامپو را روی راز ماساژ دهید و آن‌گاه حدود 3 دقیقه موها را تحت کف شامپو نگه دارید و بعد از آن با آب ولرم رو به خنکی موها را آب بکشید .
 
تأثیر استعمال :
 
با به کار گیری از شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل رنگ موهای شما برای زمان زیاد طولانی‌تری واضح و قشنگ و براق باقی می ماند و با استعمال از این شامپو شما می توانید از رنگ حقیقی انجام‌شده بر روی موهای خویش دوران زیاد طولانی‌تری لذت ببرید این شامپو هیچ‌گونه دلایل جانبی برای پوست رمز و موهای شما ندارد و کم‌ترین جراحت را به موهای شما وارد میکند و ملایم‌ترین شامپوی جانور در بازار کشور ایران است .
 




:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: